Followers

Monday, December 13, 2010

Waa..december musim cuti sekolah..musim demam...musim orang kawen..musim ulangtahun..ulangtahun kelahiran aku..hehehe.....awal bulan ni kl di landa musim hujan..time ptg..time nak balik keje..hujan turun..merasa la aku demam jap...

Kat FB ada arr 3-4 jemputan kawen...tiap2 weekend pada bln ni ada member kawen...ada yg “dan” nak gi..ada yg x “dan” nak gi...sori erk kengkawan yg aku xsempat nak gi... J

Sabtu 11/12... Location: Jalan Haji Sirat..Klang Pengantin : Mala & Naem..

Perjalanan yang baik..aku gerak ngan buyut...coz dedemuk cute still kat Pekan...Talib gi men bola kat Cheras..Lan keje...so gi arrr...xlah susah sgt cari..ikut map dlm kad jer... theme color..biru kot...xsure coz rabun warna sket..hehehe... petang lepak umah...mlm mcm bese gi mapley...xmen futsal minggu ni..sebabnyer...lan nak keje esk (ahad)..zam baru lepas operate...talib masalah peribadi..buyut pemalas..hehe

Ahad 12/12 Location : Taman Medan Pengantin : Shah Al-amin (Laksa)& pengantin perempuan ..lupa arr nama dia.. J


Bangun pagi lewat sket..lepas subuh tido balik..(jgn ikut..xelok.. J ) kul 11 bangun.rendam baju keje.. tgk tv..kul 1 baru gerak gi umah pengantin...theme color..hijau..seronok dpt jumpat kawan2 sekolah..lama xjumpa..bentuk fizikal pun byk dah berubah...ptg cadang nak gi tgk friendly Malaysia lawan KL..mulanya talib kata main kat Wisma FAM.. aku set arr nak gi..coz kul 6 nak gi amik dedemuk cute kat 17 Shah Alam..rupanya main kat Stadium Cheras..so aku xleh arr..depa jer la yg pegi...so kul 6 aku gerak arr gi 17...agak lambat tunggu departure..kul 7 baru dia sampai...

Then kami terus gerak cari tempat makan..destinasi..Restoran Cili Merah.. menu pilihan..mulanya nak order chicken chop...mcm byk sgt lak utk aku...so pilih burger daging special... dedemuk cute lak nak makan nasi...so order..nasi paprik.... lepas makan rush gi solat maghrib...then antar dedemuk cute balik...
Sampai umah ... mandi..isyak... kul 11pm..kuar jap..gi mapley..tgk Chelsea vs Tottenham Spurs...1-1... balik..tido..sekian aktiviti weekend..hehehe 

No comments:

Post a Comment