Followers

Wednesday, December 22, 2010

end of 2010.. welcome 2011

Pejam celik..pejam celik..dah nak abis dah tahun 2010...mcm bese arr ayat cliché “rasa kejap jer ..dah setahun”...hehehe..apa yg dikaitkan dengan tahun baru..adalah AZAM..apa azam anda utk tahun baru... sebelum memikirkan apa azam anda utk tahun baru..meh kita flash back apa yg dah kita lalui sepanjang tahun 2010 ni... sure ada manis..masam..pahit..tawar... :D .. apapun yg berlaku tahun 2010 ni .. jadikan iktibar ..pembelajaran di kepala.. ilmu kat dada utk menghadapi kehidupan yg mendatang..insyaAllah..


2010..maybe ada jadi tahun mereka mula bercouple... berpisah.. berkahwin.. kerjaya.. kereta baru.. wife baru..rumah baru..dapat anak baru... kehilangan seseorang.. dan mcm2 lagi... hurmm catittan peristiwa mmg dah jadi hukum karma kita sebagai penumpang kat dunia yang Maha Esa ni..

So start la plan utk azam tahun 2011 ni.. Alhamdulillah.. azam aku tahun 2010.. dari 3 benda yang aku plan.. 2 tercapai.. walaupun x achieve 1 lagi tu.. aku rasa syukur..kerana dpt capai 2 tu.. so tahun 2011 ni time utk aku cath up balik 1 azam yg x tertunai lagi tu..

2011 ni aku nak jadikan tahun “work hard” aku.. mcm2 nak buat tahun ni... “Ya Allah..permudahkan usaha ku ke arah itu...” Hope korang pun create la azam gak.. jgn jadikan cita-cita..sebab azam ni perlu di sertakan usaha.. bukan just angan-angan & duk saja... 

No comments:

Post a Comment