Followers

Thursday, December 31, 2009

Malaysia 4 - 1 Syria...harap tiada tarikh luput


mlm td aku,talib & lan gi Stadium bukit jalil utk menyaksikan match bola sepak antara Malaysia vs Syria..aku xtau pun sebenarnya yg mlm ni ada game tu..tu arr FAM xwat promosi besar-besaran,yg dtg pun hanya 30% memenuhi stadium..
park moto jer dah jauh..terpaksa arr tawaf coz depa hanya bukak main entrance ja...
tgh que nak masuk tu..terpandang arr satu group awek berbaju biru...macam familiar ja aku tgk..uiks.."ayu raudah"..hohoho..patut arr..boyfriend dia ada men mlm ni...rasanya hangpa semua kenai kan "Zaquan Adha"...hehehe..


masuk jer..cari tempat strategik sket..tengah2..bahagian atas..tp rasa terhibur tgk game ni..best,nampak improvement..tp harap jgn kejap jer..player bahagian midfield memang best.."amar rohidan-gurusamy"best arr diorang men.."syafiq rahim"tang rajin bagus,tp last ball..time passing hampeh..org blkg aku asyik kutuk dia ja..hehe
tp Malaysia nyer Defend patut dpt kredit tinggi."Hafiz Zamani"memang patut dipanggil memperkuat team Malaysia..nampak arr kredibiliti sebagai kapten..
tp aku rasa tu bukan team syria yg first eleven kot..tak macam best pun main..control ball pun kureng ja..maybe team kedua depa kot...



baru dpt rm 30,000 memang semangat waja kot...hurm terus kan men baguih2..
xla org kita asyik mengutuk n asyik sokong EPL jer..hehehe


Ingat lagi masa aku gi tgk Malaysia vs Zimbabwe dlm beberapa tahun lepas..
1- dah arr nak masuk kena bayar..
2- main hampeh kene titai 3-0
3- jalan jem
4-hujan lak tu

semalam
1-masuk free
2-byk awek cun dtg.. :)
3-main cantik,menang 4-1
4-jalan x jem




No comments:

Post a Comment